Ο αγώνας τού περασμένου σαββατοκύριακου ήταν ο πρώτος μέσα στη σεζόν, που είχε τόσο πολύ σασπένς. Μπορεί το φινάλε να ήταν μια από τα ίδια, ωστόσο το ενδιαφέρον παρέμεινε αμείωτο μέχρι το τέλος τού αγώνα. Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Πολλοί θα αναρωτιέστε, γιατί τώρα, γιατί να ασχοληθούμε τώρα με τον ευφυέστερο και πιο επιτυχημένο οδηγό αγώνων που γνώρισε ποτέ ο κόσμος.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ θύμισε το γνωστό καλό του εαυτό και κατέκτησε μία ακόμα νίκη μειώνοντας έτσι την ψαλίδα από τον Χάμιλτον στο πρωτάθλημα στους επτά βαθμούς. Ο Γερμανός πιλότος στην Αυστρία έδειξε εμφανώς βελτιωμένος, και παρά το γεγονός ότι ήταν άτυχος στις κατατακτήριες δοκιμές, στον αγώνα ήταν απλά ασυναγώνιστος.
Αυτή τη φορά θα βάλουμε λίγο στην άκρη τη formula 1, και θα ασχοληθούμε με ένα αγώνα που ξεπερνάει τα όρια της φαντασίας.
Το έβδομο grandprix της σεζόν ανήκει πλέον στην ιστορία και μπορούμε να πούμε, ότι εκλπαγήκαμε θετικά από πολλές πτυχές του αγώνα. Δυστυχώς για το θέαμα στην κορυφή, δεν είχαμε κάποιο απρόοπτο, που θα μπορούσε να ανατρέψει τις ισορροπίες.
Καθώς πλησιάζουμε στο μέσον του πρωταθλήματος, αρκετές ομάδες σκέφτονται τις αναβαθμίσεις των μονοθεσίων τους ως επιτακτική ανάγκη.
Το προσεχές σαββατοκύριακο ο αγώνας της formula 1 θα διεξαχθεί στο Μονακό, το πρώτο σιρκουί πόλης της χρονιάς.
Πολλοί υποστηρίζουν πως στη formula 1 δε χωράει καθόλου στρατηγική και προγραμματισμός.
Το φετινό πρωτάθλημα είναι ξεχωριστό από πολλές πλευρές. Μία από αυτές έγκειται και στο γεγονός ότι τρέχουν αρκετοί rookies, δηλαδή πρωτοεμφανιζόμενοι οδηγοί κάνοντας φέτος την παρθενική τους εμφάνιση στη formula 1.
Πριν από 21 χρόνια την πρωτομαγιά του 1994, σκοτώθηκε στην πίστα της Imola, στο γκραν πρι του Αγίου Μαρίνου, ο σπουδαιότερος οδηγός formula 1, ο AyrtonSenna. Σε δύο μέρες οι απανταχού εργαζόμενοι θα γιορτάσουν την κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους μετά την εξέγερση των εργατών του Σικάγο το 1886 διεκδικώντας μεταξύ άλλων το οχτάωρο εργασίας, το οποίο και καθιερώθηκε από τότε. Παρ’ όλα αυτά, ο κάθε φίλαθλος της formula 1 συνειρμικά συνδέει τη συγκεκριμένη ημέρα με το θάνατο του Βραζιλιάνου πρωταθλητή, καθώς γράφτηκε μία από τις πιο μαύρες σελίδες του αθλήματος.
Ο αγώνας στο μαγικό νυχτερινό τοπίο του Sakhir στο Μπαχρέιν έχει τελειώσει και καθώς έχουμε δύο εβδομάδες κενό μέχρι τον επόμενο αγώνα στη Βαρκελώνη, θα κάνουμε μία μικρή αποτίμηση για τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα.
Έχοντας ολοκληρωθεί ο τρίτος αγώνας της σεζόν, μπορούμε να βγάλουμε ήδη κάποια πρώτα συμπεράσματα για το πώς θα εξελιχθεί η χρονιά. Οι ομάδες μέτρησαν δυνάμεις, οι οδηγοί δοκίμασαν τα όριά τους, και οι φίλαθλοι τρίβουν τα μάτια τους. Ο αγώνας κινήθηκε σε λογικά πλαίσια για όλους αποκαθιστώντας κάποιες ισορροπίες. Μετά το δεύτερο αγώνα στη Μαλαισία, πολλοί πίστεψαν ότι η Mercedesβρήκε αντάξιο αντίπαλο στο πρόσωπο της Ferrari. Ωστόσο, ο αγώνας της Κίνας ήταν ενδεικτικός των δυνατοτήτων κάθε ομάδας.
Η διακοπή μιας εβδομάδας μέχρι τον επόμενο αγώνα της formula 1 στην Κίνα μάς δίνει την τέλεια αφορμή, για να αναφερθούμε στους οδηγούς από ένα αθλητικό πρίσμα. Πολλοί πιστεύουν, πως οι οδηγοί ή οι πιλότοι καλύτερα, στη formula 1 διαφέρουν από τους υπόλοιπους μονάχα στις οδηγικές ικανότητές τους. Τα πράγματα όμως, δεν είναι καθόλου έτσι.