Απόψε στο λιμάνι της Σιγκαπούρης το σβήσιμο των κόκκινων φώτων της εκκίνησης σήμανε το ξέσπασμα μιας μάχης που ξεπέρασε τα όρια της πίστας. Ο Σεμπάστιαν Φέττελ σαν άλλος Ναπολέων θριάμβευσε με την ταχύτατη Ferrari του κι επανέφερε την ιταλική ομάδα στην κορυφή του βάθρου. Ρικκιάρντο και Ράικονεν συμπλήρωσαν τα δυο άλλα σκαλοπάτια του βάθρου των νικητών.
Σε μία εβδομάδα από τώρα η Formula 1 κάνει στάση στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης, ένα από τα εντυπωσιακότερα και πιο απαιτητικά σιρκουί για τους οδηγούς στο καλεντάρι. Αυτή η «πόλη-κράτος» στο νότιο άκρο της χερσονήσου της Ινδοκίνας απέχει μόλις 137 χλμ. από τον Ισημερινό, πράγμα που σημαίνει πως το κλίμα της είναι τροπικό με υψηλές θερμοκρασίες, υψηλή υγρασία και πολλές βροχές.
Σε έναν αγώνα που περιμέναμε περισσότερο ανταγωνισμό από τις Ferrari, ο Λιούις Χάμιλτον ήταν συνεπής στην οδήγηση του και κατέκτησε την έβδομη φετινή του νίκη και τεσσαρακοστή στην καριέρα του, ανεβαίνοντας έτσι στην πέμπτη θέση της λίστας με τους οδηγούς με τις περισσότερες νίκες στο άθλημα.
Κι ενώ ο αγώνας στη Μόντσα είναι προ των πυλών οι εμφανίσεις της RedBull στους τελευταίους αγώνες γεμίζουν με αισιοδοξία τους ανθρώπους της ομάδας και τους οδηγούς της, κάτω από ένα πιο μακροπρόθεσμο πρίσμα.
Επιστροφή στη δράση για τη Formula 1 με τον αγώνα στο Σπα του Βελγίου. Ο ενδέκατος αγώνας της χρονιάς είναι πλέον ιστορία και η λήξη του βρίσκει ακόμα πιο ισχυρό τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Λιούις Χάμιλτον.
Σε λιγότερο από μία εβδομάδα η δράση επιστρέφει στη Formula 1 με το γραν πρι του Βελγίου στην πίστα του Σπα.
Δύο εβδομάδες μετά το τέλος του ουγγρικού γραν πρι και στη Mercedes μετρούν τις πληγές και τα λάθη τους θέλοντας να διδαχθούν από αυτά και να μην τα επαναλάβουν.
Καθώς η Formula 1 βρίσκεται σε περίοδο διακοπών, και η δράση είναι απούσα, θα ασχοληθούμε με κάποιες ολόφρεσκες ειδήσεις του χώρου.
Ο τελευταίος αγώνας πριν την καλοκαιρινή διακοπή του πρωταθλήματος μας επεφύλασσε ένα άκρως εντυπωσιακό αγώνα με πολύ σασπένς. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ λοιπόν, πραγματοποιώντας μία άριστη εκκίνηση βρέθηκε από την τρίτη θέση στην πρώτη, την οποία και διατήρησε μέχρι τέλους. Δυστυχώς για τον ίδιο αλλά και τους οπαδούς της Ferrari αυτή του η νίκη πέρασε σε δεύτερη μοίρα καθώς το θέμα που επισκίαζε όλη τη δράση ήταν ο θάνατος του Ζιλ Μπιανκί, στον οποίο και αφιερώθηκε η νίκη από το Γερμανό οδηγό.
Μόλις λίγες ημέρες πριν το τελευταίο αγώνα του πρώτου μισού της σεζόν, και η επικαιρότητα μας εξέπληξε πολύ δυσάρεστα.
Μία από τις πιο χαρακτηριστικές φιγούρες στον κόσμο της Formula 1 εδώ και δεκαετίες αποτελεί ο Μπέρνι Έκλεστοουν, εκτελεστικός διευθυντής του ομίλου που διαχειρίζεται τα εμπορικά δικαιώματα του σπορ. Ο Έκλεστοουν βρίσκεται στη Formula 1 για πάνω από πέντε δεκαετίες, περνώντας από όλα τα πόστα.
Ο αγώνας τού περασμένου σαββατοκύριακου ήταν ο πρώτος μέσα στη σεζόν, που είχε τόσο πολύ σασπένς. Μπορεί το φινάλε να ήταν μια από τα ίδια, ωστόσο το ενδιαφέρον παρέμεινε αμείωτο μέχρι το τέλος τού αγώνα. Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Πολλοί θα αναρωτιέστε, γιατί τώρα, γιατί να ασχοληθούμε τώρα με τον ευφυέστερο και πιο επιτυχημένο οδηγό αγώνων που γνώρισε ποτέ ο κόσμος.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ θύμισε το γνωστό καλό του εαυτό και κατέκτησε μία ακόμα νίκη μειώνοντας έτσι την ψαλίδα από τον Χάμιλτον στο πρωτάθλημα στους επτά βαθμούς. Ο Γερμανός πιλότος στην Αυστρία έδειξε εμφανώς βελτιωμένος, και παρά το γεγονός ότι ήταν άτυχος στις κατατακτήριες δοκιμές, στον αγώνα ήταν απλά ασυναγώνιστος.