Σάββατο, 07 Μαΐου 2022 10:36

Τι να φάω πριν την προπόνηση

Πολλές οι απορίες και πολλοί οι μύθοι που περιτριγυρίζουν το κομμάτι της διατροφής σχετικά με την προπόνηση.

Μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή, θα βοηθούσε στην προπόνηση σας και θα ενίσχυε σημαντικά τα αποτελέσματα της. Μια διατροφή πλούσια σε πολλά θρεπτικά συστατικά πριν την προπόνηση σας και όχι μόνο θα σας μπουστάριζε την απόδοση και την ανάπτυξη της μυϊκής σας μάζας.

Για να μιλήσουμε για μια συγκεκριμένη διατροφή θα πρέπει να διαχωρίζουμε το τύπο της άσκησης, τον χρόνο της και την ένταση της. Το κάθε άτομο ξεχωριστά λοιπόν θα πρέπει να καθορίσει τα γεύματα του με βάση τα παραπάνω δεδομένα. Ωστόσο ένας καλός συνδυασμός απαιτεί και υδατάνθρακες και πρωτεΐνη .

Άλλος ένας σημαντικός παράγοντας είναι και ο χρόνος που απαιτείται για να γίνει η απορρόφηση των συστατικών, αλλά και η πέψη πριν την εκάστοτε άσκηση. Ιδανικός χρόνος για ένα πλήρες γεύμα που θα περιέχει και υδατάνθρακες και πρωτεΐνη, είναι οι 2-3 ώρες πριν. Όσο πιο κοντά στην προπόνηση γίνει το γεύμα σας, τόσο λιγότερη ποσότητα πρέπει να καταναλώσετε για να αποφύγετε οποιαδήποτε συμφόρηση κατά την διάρκεια της άσκηση σας. Σημαντικό tip είναι να επιλέγετε σε τέτοια περιστάσεις περισσότερη ποσότητα υδατανθράκων παρά πρωτεΐνης.

Παράδειγμα για γεύμα 60λ.πριν την προπόνηση:

  • 1κεσεδάκι γιαούρτι 2% με μέλι ή φρούτα ή αποξηραμένα φρούτα
  • 1 μπάρα δημητριακών
  • 1 φρούτο με ξηρούς καρπούς

Γεύμα 2 ώρες πριν την προπόνηση:

  • Smoothie με 1 γάλα άπαχο, φρούτα και scoop πρωτεΐνης
  • Γάλα 1,5% με δημητριακά βρόμης ή πίτουρο βρόμης
  • 1 τοστ με αβοκάντο, τυρί άπαχο και γαλοπούλα

Γεύμα 3 ώρες πριν την προπόνηση:

  • Σαλάτα με κοτόπουλο
  • Ομελέτα με σπαράγγια
  • Μακαρόνια με κιμά άπαχο
  • Μπιφτέκια γαλοπούλας με πατατοσαλάτα

Ακολουθώντας όλα τα παραπάνω θα παρατηρήσετε περισσότερή ενέργεια και αντοχή στις πιο απαιτητικές ασκήσεις.

Το κλειδί της επιτυχίας είναι η σωστή και ισορροπημένη διατροφή!

Σύνταξη-Επιμέλεια

Δήμητρα Μεσσηνέζη

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος (Πτυχιούχος NCFE)

  • Διατροφή Αθλητών
  • Παχυσαρκία
  • Εγκυμοσύνη-Θηλασμός
  • Κλινική Διατροφή

Instagram: @dimitra_messinezi_dietician

Εmail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Κατηγορία ΑΛΛΑ ΝΕΑ

AKADIMIES PANNAXIAKOS

BANNER PAS NAXOU 2021

BETARADES 300X250

Σχολιάστε το άρθρο

© 2004 - 2022 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

0
Shares